Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Anonumous Greek,

4 σχόλια:

  1. Γεία,

    δέν ξέρω τι σκεφτόμαι τώρα που ανοίγω το blog. Μάλλον είμαι πολύ μεθυσμένος, άλλα είχα την ανάγκη να δημιουργήσω αυτό το site για όλους εμάς τους έλληνες ου δεν έχουμε λόγο για τίποτα.
    Έφυγα απο την Ελλάδα πρίν ένα χρόνο, ήταν αυτο που ήθελα και επιδίωκα όλα αυτα τα χρόνια. Τελικά τα κατάφερα, άλλα τελικα κατι λέιπει.
    Λείπουν τα λόγια του Ξυλούρη, του Μαρκόπουλου, του Θεοδωράκη, του Ξαρχάκου και τόσων πολλών που έδωσαν την ελευθερία τους για να έχουμε και να ακούμε αυτά τα τραγούδια.
    Μπορώ να γράφω για μέρες πώς η χώρα μας ( η Ελλάδα ) κάθε μέρα με πλήγωνε και με έκανε να νιώθω σαν σκλαβωμένος όπως λέει και ο Παπάζογλου στο τραγούδι του: ''ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ Σ'ΑΓΑΠΩ''.... Δέν θα το κάνω..
    Αυτό το site είναι για όλουσ τους Έλληνες που είναι ανώνυμοι και δουλεύουν σκληρά, πληρώνουν τους φόρους τους, και ''πάνε με τον σταυρό το χέρι''.
    Παρακαλώ, μην αγνοήσετε αυτό το blog, είναι για όλους εμάς που ποτε δεν είπαμε τιποτα αλλά πάντα θέλαμε.
    ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΝΙΩΘΕΤΕ ...... ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΠΥ ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... ΠΑΡΑΚΑΛΩ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν πλανόδιο τσίρκο τη ζωή μου τη σκόρπισα
    Σε σταθμούς και πλατείες που με πάς δε σε ρώτησα
    Τώρα δίχως πυξίδα τα ταξίδια μου κάνω
    Τη φωνή σου ακούω μα τι λες δε σε πιάνω.

    Ελλάδα Βέμπο μου και Μαίρυλιν Μονρόε
    Ελλάδα Ελύτη μου και Έντγκαρ Άλλαν Πόε
    Ελλάδα μάγισσα παρθένα και τροτέζα μου
    Ελλάδα Τούμπα Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου.

    Μια φορά μου γεννούσες ένα πάθος παράφορο
    Τώρα παίζεις παιχνίδι που μ'αφήνει αδιάφορο
    Δεν κερδίζω δενχάνω σ'αγαπώ και σ'αρνιέμαι
    Κι από ένα κλαράκι του γκρεμού σου κρατιέμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πλησιαζει ο καιρος ..


    www.new-byzantium.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα πινεις πιο τακτικά και να ξεδίνεις!

    Το παράδεισο ή την κόλαση την κουβαλάει κανείς μαζί του μέσα στον κόσμο των σκέψεών του.

    Όπου ζεις είναι πατρίς, άλλες πατρίδες σου δίνουν δυνατότητες κι άλλες σου της στερούν!

    Μόνο που παρ΄ όλα αυτά την μοίρα της οικονομίας της όποιας πατρίδας, κάποιοι άλλοι την καθορίζουν πέρα από τα σύνορα τις!

    Νάσε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή